Första semlan på 2 år

Jo det är faktiskt så. Blev ingen förra året, åt senast en kring den här tiden 2007.
Men idag bjöd jobbet oss på varsin för att vi haft ett bra NKI (nöjd-kund-index), det var ju bussigt =)

Jag lyckades ta mig till Undersåker i Onsdags, fick åka med Åre bärgningsbil. Johan är en riktig "fixarfrasse", han ordnade alltså så jag fick åka med hans systers pojkväns pappa Kent. Det va hur trevlig som helst.
Det va med en liten Jack Russelhund som hette Rusty, vi blev bästa polare direkt. Vovven satt i mitt knä större delen av resan samtidigt som Kent berättade roliga bärgnings-stories.
I Järpen blev jag hämtad av Johan, vi handla lite käk o for till Undersåker. Johanna var där(både hon o Robin bor där medan deras hus renoveras, så vi är lite som ett kollektiv i form av 4 personer i en tvåa när jag är där) o vi tre drog igång med storstädning. Blev riktigt tjusigt =)
Sen käka vi tomatsoppa o gott bröd. På kvällen kika Christer förbi å vi titta vi Bedtime stories med Adam Sandler, den va ganska bra.

Igår åkte vi till Edsåsdalen o hämta Johans farfar som fick skjuts till Apoteket i Järpen, vi 3 tog en fika på Strandcaféet. Sen fick jag ta Johans bil in till stan för att jobba kväll.

Kort pass idag, slutar om 10 minuter, då väntar lite plask o sim på Storsjöbadet med Jenny =)
Sen bär det av till Undersåker igen, vi ska på en 30 årsfest ikväll. Kan nog bli mycket trevligt.
Imorgon ska vi troligen köra lite skoter.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback