Hur hamnade tuggummi i håret?

I fredags efter jobbet åkte jag till Jenny o vi for vidare till Storsjöbadet. Vi simmade 40 längder, Martin var oxå med. När vi var färdiga gick vi upp till relaxen och bubblade oss lite =).
Sedan åkte jag till lägenheten o började packa en väska med saker för helgen. Höll nog på en timme, sen kom jag på att jag inte lagt i parkeringspengar för Johans bil... fick lite panik, ryckte åt mig väskan o sprang ut. Hade rejäl tur, inga böter. Kom till Undersåker vid halv sexungefär, jag Johan o Christer ville inte köra till Järpen så vi skynda oss att ta varsin öl. Vi fick skjuts av Johans föräldrar, lite trångt i bilen eftersom Robin oxå åkte med.
I Järpen var det 30-årsfest för Johans kusins man, och stor del av Johans släkt var på plats. Jätteroligt att få träffa dem, alla var så snällla o otroligt lättsamma att umgås med.
Maten var kanongod, o tårtan likaså.
När vi kom tillbaks till Undersåker gick vi hem till Christer o Räkan där vi slötitta på en film. Johanna låg sjuk i Johans lägenhet, å det var lite tidigt att lägga sig.

Lördag drog jag,Johan o Johanna upp till Åre. Vi kika runt lite i olika lattjo affärer o avnjöt en hamburare på Max.
När vi kom tillbaks lira vi Rockband, lr World tour som nya versionen heter. Jag ville så gärna pröva trummorna, det va lite trixigt. Johanna spela gitarr o Johan sjöng. Vi turades om lite oxå.
Man blev rejält varm av att spela, vi tog en härlig dusch. När jag hoppa ur duschen upptäckte Johan att jag hade tuggummi i håret, i hårbotten längst fram dessutom. Vi pröva massa olika tillvägagångssätt för att få bort det. Slutade med att Johan fick kamma bort det, tur att man inte är håröm.... det var många hårstrån som försvann.
På kvällen laga vi till kalasgoda wraps med kyckling och diverse tacosgrejer. Middag för fyra alltså.
Sen kika vi schlagern. Därefter spela vi Geni, jag vann =) . Sen kika vi på en film som jag o Johanna hade hyrt.
Riktigt mysig Alla hjärtans dag.

På söndagen åt vi ägg o baconmackor, ruskigt gott. Sen packa vi ihop våra saker o åkte upp till Johans föräldrar. Vid två åkte vi in till stan. Sa hejdå till Johan o hans pappa som åkte vidare till flyget för ytterligare 12 dagars arbete i Norge.
Hoppa på bussen till syrran för att väga mig, vi har ju en vikttävling. Hade gått ner ett kilo, å det får man betrata som bra. Hade inte tänkt stanna så länge, men syrran hade så mycket hon ville prata om o vi ses ju nästan aldrig numera. Vi hade jättetrevligt, många goda skratt. Sen skjutsa Marcus mig med taxin till stan.

Johan sms:a igårkväll att han var framme o redan saknade mig, jag kan bara instämma.... jobbig väntan väntar tills vi får ses igen. Härligt att vara så här kär, men tungt när vi inte kan ses. Tackar för att det finns både msn o möjlighet till videosamtal =).

Hoppas polarna haft en fin helg o härlig alla hjärtans dag =)
Å ett stort grattis till Anna(brorsans ex) o Stefan(syrrans ex) som på Alla hjärtans dag förlovade sig med varandra på Holiday Club =). Å snart kommer bebben som är beräknad till början av sommaren.


Kommentarer
Postat av: Erikssonskan

Låter som ni hade det riktigt mysigt ni oxå :) kramar

2009-02-16 @ 12:19:18
URL: http://erikssosnkan.blogg.se/
Postat av: Erikssonskan

har skaffat en c905 sony ericsson

2009-02-17 @ 08:35:54
URL: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback