Effektiv dag

Riktig seg imorse när Jenny ringde o berätta att Ikea-snubbarna va på väg med Martins möbler till Frösön.
Hämtade Jenny o vi for till hans lägenhet o öppnade så de kunde bära in sakerna, mkt fin lägenhet by the way  =).
Därefter for vi upp på Ica Blå center å handla lite och bestämde att vi skulle ta en sväng till Storsjöbadet.
Åkte hem å kasta in tvätt i maskinerna, tog en macka, packa badkläder å for iväg. Det var riktigt lungt å skönt på badet, inte särskilt mycket folk. Vi simmade 1 km(dvs 40 längder), fasen vad det kändes på när man va klar. Sedan tog jag en tur till Elgiganten för att kika på webkameror, hittade en som kändes prisvärd. Känns kul att äga en webkamera, jag har velat ha en sån ända sedan familjen skaffa riktig data nån gång i slutet av 90-talet... haha... typ 10 år senare slår jag till. Känns som en bra investering, framförallt kommer kommunikationen bli enklare med Johan när han är i Norge... videosamtal över msn kostar ju inget... roligare att både se och höra varandra jämfört med att ringa lr sms:a för dyra pengar. Slog även till på en platttång på Elgiganten =)

Väl hemma fortsatte jag med tvätten, fixa lite i lägenheten och kika på Desperate Housewives-avsnitt.
Nu e jag på jobbet, jobbar till 22. Lungt å skönt.

Ledig imorgon o på torsdag. Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback