Så typiskt!!

Imorse halv nio ringde mobilen, då vaknade jag och svara. Det var min teamledare som undra vart jag höll hus, och det va väl inte konstigt med tanke på att jag skulle börjat vid åtta. Slängde på mig kläder och hoppa in i bilen och for till jobbet. När jag väl va på plats kring nio  tvingades jag starta om alla program och datorn 3 gånger.... det gjorde att jag inte kunde ta samtal förrän halv tio. En annan dryg grej är att man bara får parkera 1 timme här utanför, och jag har ett 8 timmars pass(!). Så titt som tätt måste jag rusa ut för att parkera om bilen.... . Ja, dagen kan bara bli bättre.

Gårdagen var bra. På dagen hälsa jag på Jenny på Fanny, resulterade i 2 byxor för 250 kr.. vilket är sjukt billigt. På eftermiddagen va jag på Teammöte på jobbet sen på kvällen montera jag,Jenny & Emma Ikeamöbler. Det va både lajban å jobbigt.... några naglar fick man säga goodbye till... och kroppen är lite stel idag efter alla konstiga ställningar man har kroppen medans man skruvar. Men resultatet blev mycket fint =).

Riktigt nöjd med webkameran jag köpte tidigare i veckan, finns mycket skoj man kan göra förutom videosamtal.
I förrgår hade jag videosamtal (fast utan ljud) med Johan, det va riktigt kul att få se han samtidigt som man skrev. Fixar han bara inställning för mikrofon är det snart frittfram för riktiga videosamtal, det blir kul.... "så kan vi träffas oftare" som Johan själv sa =)

I helgen hoppas jag att det blir roligt umgänge med polarna, kanske krogen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback