Sambo

I söndags flytta min sambo in - Mamma.
Innan hon flyttat in såg jag mer nackdelar än fördelar med henne som inneboende (tänk själv att dela husrum i vuxen ålder med ens mamma på 32 kvadrat).
Faktum är att jag knappt märkt av i veckan att hon bor hos mig. Hon pyser kring 8 på morgonen, själv så sover jag framtill ungefär 10. Sen har jag dagen för mig själv, har tränat varje dag, kikat en massa på Desperate Housewivesavsnitt mm. Sedan kring 16.30 har jag gått till jobbet. Mamma kommer nog hem kring 17.
När jag kommer hem efter 22 har mamma redan lagt sig. Hon har tagit en säng till stan som ersatt soffan tillfälligt under den tid hon bor hos mig. I början gick jag och irritera mig rejält på den sängen, den tar mycket plats i mitt lilla rum, men det har visat sig vara ett extremt skönt ställe att ligga o kolla på TV  =) .

I helgen som var tillbringades den mesta av tiden på Artic Cat Cup, riktigt kul o spännande.. dock jäkligt kallt på söndan(trots ett antal lager kläder).

Toktrött i kroppen idag, var på ett Body Pump-pass vid 12. Tog verkligen i för kung o fosterland, helt skakis efteråt. Gick ner till Hemköp o handla direkt efter, handla betydligt mer än jag hade tänk, hade 3 tunga kassar när jag gick därifrån. Mina stackars armar hade det jobbigt att bära hem det hela, fick byta grepp efter vart tionde steg typ... pew.
Får se vad jag hittar på för träning imorgon.
 
Dags att jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback