Seeeeg....

Ja herregud va seg jag varit idag, första gången jag kom utanför dörren var kring halv fem på eftermiddagen eftersom jag skulle till jobbet. Jobbar till 22 ikväll.

Hade verkligen massor av planer för den här dagen... tänkte tvättat,städat och ta bort julsakerna. Istället har jag legat nerbäddad och "malt" avsnitt av första boxen med Desperate Housewives-avsnitt. Nu är jag klar med första, tur att Emma kika förbi med andra boxen. Har aldrig följt serien tidigare, därför är det kul att se alla avsnitt från början. Gjorde likadant med Vänner-serien. Såg hela serien under någon vecka i somras.
Trevligt med visit av Emma först och även Zandra som titta förbi och sa hej.

Känns riktigt bra i mitt nya rum och nya team på jobbet. Imorgon har vi vårt första teammöte, blir spännande.

Skulle inte ha jobbat igår, men ställde upp för en kollega och jobbade 10-20, va rejält seg efteråt... men jag hade sålt bra så jag var nöjd. På väg hemåt ringde det från +47, Johan ringde och ville kolla hur jag mådde. Otroligt härligt att höra hans röst, det känns mer tomt än jag föreställt mig att inte ha han i närheten. Försöker att inte tänka alltför mycket hur länge det är tills vi ses nästa gång, försöker tänka "snart..snart". Försöker fokuser på polarna och jobbet.

Hoppas jag har mer energi imorgon... ska jobba 18-22... men under dagen vore det bra att få undan lite saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback