het hetare hetast

Halleluja vilka soldagar vi fått ha =) Å det lär ju fortsätta om man får tro väderprognoserna.

Förra torsdan efter att jag o Jenny vattengympat oss på kvällen  färgade Jenny mitt hår hemma hos mig. Johan kom förbi efter en stund. Blev ingen större förändring på hårfärgen men utväxten blev så mycket bättre och det kändes kanon.

Efter jag jobbat klart på fredan gick jag ner på stan o mötte upp Johan och hans föräldrar. Vi gick runt o kika lite sen höll vi på att smälta bort så vi gick ner till Badhusparken o åt mjukglass =).
På kvällen blev det grillning o kubb nere vid Jamtlibryggan tillsammans med Jenny,Martin,Zandra,Tomas,Emma,Maddis & Anders.

   

Jag o Johan passa på att ta första doppet i sjön för i år. Var ju inte varmt precis... men uppfriskande =)


På lördag blev det brunch i Badhusparken.. jag,Johan,Jenny & Martin. Sen for vi till Jenny & Martins lägenhet.
Jenny styla mig inför Johans kusins bröllop som jag o Johan skulle på. Under tiden höll Martin o Johan på att röja o flytta möbler.
I hamnen möttes alla bröllopsgästerna för att tillsammans stiga på Thomée där vigseln skulle äga rum.
Vi åkte iväg en bra bit ut på Storsjön, när vigseln var stannade båten mitt på sjön. Vigseln var klar på kanske 3 minuter, kort o enkelt.. precis som de ville ha =). Efter vigseln skålades det i champagne på båten.


    

Middagen hölls i Frösö sportstuga... riktigt smarrigt. Ett riktigt bra coverband spelade härliga 80/90-tals rock.

På söndagen blev det Exponorr me hela familjen Johnsen, fast Lisa o Johanna stod mest o vänta på att få manikyr. Jag, Johan, Kalle o Robin gick runt o kika ute på husvagnar o annat.
Hade varit lite kul att sett Brolle... men det va så jäkla varmt så vi drog.
På eftermiddagen åkte Johan tebax till Norge. Jag o Jenny tog oss en rejäl promenad runt Frösön, på kväln blev det goda jordgubbar att mumsa på =).

Senaste dagarna har varit olidliga i lägenheten.
Johan var rar som hade köpt en stor roterande fläkt jag fick i fredags. Utan den hade jag nog inte klarat mig alls.
Solen ligger på mina fönster hela dagen, rullgardinerna är nere, fönstren står på vid glänt(känns inge bra när man bor på första våningen, men man måste ju få luft).
Enda sättet att få sova något alls är att ha fläkten riktad mot sängen o sova i ett lakan..... men man är ändå svettig när man vaknar =(.
Skulle va skönt me lite svalare dagar så man får ladda om lite. 

Kommentarer
Postat av: Erikssonskan

ja den var helt okej en

3/5 skulle jag nog säga.. eller 2,5

2009-07-07 @ 11:46:44
URL: http://erikssonskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå det har gått bra.



Kommer i helgen om inget händer...

2009-07-09 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback