Måndagar....

brukar inte ha några större problem med måndagar.... men den här måndagen började inge vidare.
Regn på väg till jobbet o kallt var det oxå. Efter en timme slutade våra system att fungera.... mer eller mindre iallafall... o det var jäkligt segt. Såsmåningom började det fungera igen.
Sen blev dagen bara bättre o bättre, boka in mig på träning o var iväg på Stepin o spinnade efter jobbet.
Upptäckte dock när jag kom dit att jag bara hade en(!) sko med mig.... men som tur var fick man låna riktiga cykelskor... helt gratis! Tekniken blir snäppet bättre med cykelskor och det ger mer.
Efter träningen gick jag o handla på Hemköp. När jag kom hem lagade jag till god gratäng.

Snart börjar Project Runway-finalen, den ska jag inte missa!!


Grattis till mamsen som fyller 52 år idag!! Härligt för henne att få vara i Turkiet idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback