Underbar helg

I fredags kom äntligen Johan till stan, jag o hans mamma åkte till flygplatsen på kvällen o hämta.
Kärt återseende =)

På Lördagen kom Christian o Johanna förbi för att hämta oss och vi fick skjuts till Motormässan. Vi gick runt me Zandra & Tomas och såg många fina bilar o annat lattjo. Coolt å se dom som körde motorcykel runt i en järn"boll" o roligt att se Lulle köra lite spontanrally med sin volvo... o vilket kanonväder det var!!

Efter motormässan for jag o Johan hem till mig o tog en siesta. Senare kom Zandra & Tomas förbi o vi drog till Minnesgärdet för att grilla, Elin och Martin var redan där.

 



Blev supergott och solen strålade på oss.
När solen inte längre nådde oss stack jag,Johan,Zandra o Tomas vidare till Jamtli där vi hade sol framtill 22, Elin o Martin for till Lundsjön
Vi spela kub, även Lulle,Madde,Boije,Magnus,Matte o Martina titta förbi och spelade med oss.  

 
När solen gick i moln hoppa vi in i bilen (Zandra va chaffis) o for till travet där massa bilar samlats för att det var cruisingkväll. Kring midnatt åkte vi till flygrakan för att spana på streetrace, va inte så många som körde.. men ändå kul å kika =)

På Söndagen tog jag och Johan å kika på reprisen av Robinson-finalen, spännande var det... men vi hade båda hellre sett att Jarmo vann.
Lite senare på dagen tog vi en promenad, stannade i Badhusparken och åt glass. Sen när vi kom upp på stan fastnade vi vid bion... där det visade sig att en film vi pratat en del om att se skulle precis börja.
Så vi gick in och såg Monsters vs Aliens som gick som matiné vid halv fyra. Var bara jag, Johan o en pappa och hans son i hela salongen, men det var ju fullt förståeligt när det va så fint väder ute.

Efter bion gick på Eastern och avnjöt buffén. Sen mötte vi upp Johans föräldrar och gick för att se Änglar och Demoner på bio....... hihi.. så det blev 2 "biosar" på samma dag.
Båda filmerna va bra.

I måndags for Johan till Undersåker o jag har jobbat hela veckan.
Varit ganska så seg.... men snart är det helg och det känns väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback