Full fart

I fredags hämta jag upp Johan o Kalle på flygplatsen, sedan bar det av till Undersåker. Blev en lugn kväll hemma hos Johan med tacos tillsammans med Johanna, Robin o Christer.

På lördagen åkte vi upp till Johans föräldrar o hälsa på Johans "kusin" Micke från Trollhättan som är på besök med sin familj. Vi tog en härlig skotertur, sedan pröva vi bygga snögubbe o lekte med barnen.
Barnen var väldigt exalterade över snön, de har endast haft en riktig snödag där nere.
På kvällen käka vi alla middag hos Johans föräldrar, riktigt mumsigt.

Söndag pyste vi till Holiday Club. Najs, synd att det var så mycket folk bara.
Sen försökte jag o Johan kika på tatueringar i Mickes dator för att se om vi hitta nåt vi ville ha, bra att passa på eftersom Micke är tatuerare o dessutom dragit med sig massa tatuerargrejer.
Det var dock lite svårt eftersom en tjej på 5 år o en grabb på 2 år ville busa, hoppa o leka med datorn samtidigt. Härliga ungar, men ibland lite överenergiska =)
Hittade en som jag föll för, bestämde att vi skulle göra den på måndan. 

Igår (måndag) tog vi en tur med bil upp till Copper Hill, jag Johan o Mia gick in o kika. Väldigt mäktigt hotell, vi gick runt o titta lite. I lobbyn satt Simon & Thomas från treans "Design: Simon & Thomas.
Sen for vi vidare till Åre, gick runt o kika på leksaker med kidsen.
Evelina o Linus ville absolut inte hålla i mamma eller pappas hand, det var bara okej att hålla i mej.
Så genom hela Åre station o dess affärer hade jag dem i händerna, kul att få va lite favorit ibland =).
På eftermiddagen for Johan iväg o skjutsa hans farfar till Järpen. Under tiden tatuera Micke mig i farstun hos Johans föräldrar. Var lite nervöst.... men det gick hur bra som helst. Kändes nästan som massage. När Johan kom dit var det redan klart. Han tyckte det blev asbra, och jag var riktigt nöjd.
Tyoiskt nog hade jag inte med min kamera, men Mia fotade en hel del så jag får bilder mailade sen.

 Idag har vi varit ute på skotertur allihopa, for upp på fjället o grilla korv. Sen va jag tvungen att dra till stan o jobba....
Riktigt härlig helg.

Känns trist att inte kunna bada på 2 veckor, särskilt med tanke på hur bra jag o Jenny kommit igång med vattengympa o simning.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Vad har du tattuerat??

Kramar

2009-03-26 @ 14:34:43
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback