Härlig helg

I lördags kom Johan o hans föräldrar till stan. Tillsammans tog vi en tur på långfärdisar till Stenbrottet där vi fikade.
En härlig tur, men när man använder dålig teknik får man ont. Johan var snäll o drog mig mig en bit, o tog hand om min onda fot.




Senare åt vi middag på Eastern, alla sex, eftersom Johanna o Robin oxå kom in. Supergott såklart.
Därefter gick vi på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Shit va den va bra.... inte läst böckerna... men får stor lust att göra det nu. Sedan fick vi skjuts ut till Frösön, eftersom Robin lyckats låsa in Johans bil i Domusgaraget som var stängt när bion va klar. Vi hann se bidragen i melodifestivalen hos Jenny o Martin, efter det spelade vi lite spel. Vi åkte i en taxi hem till mig kring tolv. 

 
Söndag åt vi frukost på Subway, hämta Johans bil för att sedan pysa till Storsjöbadet. Ganska mycket folk, vi hängde mest på realxen o njöt av bubbel, bastu o tilltugg. Senare på eftermiddagen for vi till Föllinge o åt middag och umgicks med mamsen o papsen.

På måndag fick jag gå upp tidigt å besöka tandläkaren, inga hål... bara foton o bort me lite tandsten.
Sen besökte jag o Johan farmor innan vi åkte till stan.

Tisdag skulle jag haft utbildning på jobbet, men utbildaren var sjuk så man fick gå hem om man ville, jag tog den chansen eftersom jag var så jäkla trött. Först fixa jag o brorsan fast nya kylaren i bilen.... blev riktigt bra, men vi ska invänta en orginalkylarslang som kommer på fredag.... sen ska jag nog kunna brumma igen =)
Sedan tog jag en tupplur på 5 timmar tror jag. Sen middag o vattengympa med Jenny.

Fåt se vad den här dagen har att bjuda på.... verkar som jag får vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback