Hm...

Kände mig riktigt nöjd när jag kom iväg till gymet vid klockan ett, hade en lång "startsträcka" för att komma dit så att säga... riktigt seg. Men väl på plats brukar det gå galant. Hade nästan gymet helt för mig själv, o det kan man kalla lyx. Trampa på i en halvtimma, sen blev det en sväng i roddmaskin o 100 situps. Efter det la jag mig i massagesängen i 10 minuter... åhhhh vad najs det var.
Sen gick jag ner på hemköp för att inhandla lite mat. I entren såg jag en försäljare som sålde mobilabonnemang, som tur var höll han på att snacka med en gubbe så jag kunde glida in utan problem. Hoppades jag skulle ha samma tur på väg ut.... tyvärr jag jag rakt i fällan. När det kommer till försäljare är jag otroligt lättköpt.... jag kan inte bara gå förbi eller avvisa. Särskilt inte nu efter att jag själv blivit en "säljare"(fast en schysst, inte påstridig sådan).
Han smila o babbla på. Han tyckte jag skulle byta till Halebop mobilabonnemang istället för det kontantkort jag har.
Jag lyssnade, men kände bara att jag ville hem. Vet inte riktigt vad den frågan hade med saken att göra, men han fråga hur gammal jag var. Efter jag svarat 22 fick han jättestora ögon o nästan rygga tillbaka, antar att han blev förvånad. Jag kunde inte förstå varför, funderade på att fråga om han trodde jag var yngre eller äldre än 22, men glömde. Grubblade länge på det efter..... hade varit lite intressant att veta.  Blev inget abonnemang iallafall.

Städat lite grann.... gjorde asgod sallad med rödlök,tomat,fetaost,oliver, paorika, gurka o grekisk dressing jag blanda i. Stekte på lite röding, hade klyftpotatis o hollandaisesås. Ruskigt gott.

Snart väntar ännu mer träning..... ska till Krokom o lira lite innebandy. Blir lattjo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, första kvällen är gjord och det gick ju bra :) jobbar kväll hela helgen också, det ska bli mysigt. Jag är i stan idag, är här för att göra lite affärer :D Jag ska hyra ut min lägenhet i andra hand och ska skriva på kontrakt tillsammans med tjejen idag. Jag vet inte när jag kommer till stan igen, jobbar mycket framöver :) tänkte du på något särskilt eller är du i behov av lite Maddis löööve? Kramar

2009-03-11 @ 13:43:18
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback