Ibland är man jäkligt bra

som idag tillexempel. På mina blott fyra timmar som jag jobbade lyckades jag sälja en bra bit över snittet. Det blir fin provision, och det är viktigt att jag når de dem dagar jag jobbar... eftersom de är så få.

Igår var jag på rekryteringsseminarium för det nya jobbet jag sökt, verkar klart intressant. Sedan lämnade vi våra betyg/intyg, blev plåtade o fick skriva upp när det passade för intervju. Jag tog tisdag klockan 10.10.
De sa att man skulle känna sig väldigt utvald eftersom de var över 500 personer som sökt, och endast kring 100 blev bjudna till seminariumet. Känns ju bra.
Det var stor blandning på åldrar, kön och ursprung. Alltid kul med mångfald =)

Efter seminariumet var jag helt slut, å ändå höll det bara på en timma.
När jag kom hem skulle jag ta en liten tupplur...... men den blev  hela dagen..... klev upp kring 18 kanske.
Sen var det förstås ganska svårt att somna när jag prövade lägga mig vid ett.

Får se vad helgen bjuder på... verkar inte bli nåt jobbande... å pank som man är får man hitta andra vägar till nöje. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback