Rullar fram

På torsdagen kom Johan in till stan. Vi kika på film, åt lite käk på Max. Sen for vi till Lugnvik o spela spel med Karolin, Micke, Zandra o Tomas. Mycket roligt =)

    

Fredagen hämta brorsan upp mig o vi for på Ivars bil där jag köpte orginalkylarslangen som vi beställt.
Sen var ju bara kruxet att ta sig in i bilen, centrallåset hade slutat funka.
Vi lyckades ialla fall bryta oss in i bilen, men kändes lite fånigt att göra inbrott i sin egen bil, men ibland måste man.
Slangen passa perfekt. Bilen brumma härligt igen.
Gick på jobbet o jobba i 2 timmar. Ganska meningslöst, men faktum var att det var längden på det passet.
Jag o Johan tog varsin bil o for till Undersåker. Härligt att få köra sin bil igen efter allt trassel... men dyrt blir det för en stackars i princip obefintlig plånbok... pappa får lägga ut tills vidare.
På kvällen gick vi ner på Gästis med Johanna o Robin där vi avnjöt riktigt mumsig mat =).
Sen spela vi lite härliga gamla 8-bitars tv-spel på datorn, härlig nostalgi.

Lördagen va vi ganska så seg. Åkte upp till garaget där Johan o hans pappa tvätta min bil, väldigt snällt. De tvätta utvänigt o jag dammsög inuti. Sen tog vi en slurk kaffe hos Johans mormor.
På kvällen åt vi jättegod middag uppe hos Johans föräldrar o kika lite på Andra Chansen.

Igår skjutsa jag Johan o hans pappa till flyget. Så nu blir det lite tomt under nästan 2 veckor.
På eftermiddagen tog jag o Jenny en härlig promenad i blåsvädret. När vi skulle handla på Ica Blå Center upptäckte jag till min förvåning att min kortficka var borta(!).... fick smått panik eftersom den alltid brukar ligga i min jacka... Å utan körkort å betalkort klarar man sig inge vidare... hoppades på att det blivit kvarglömt i Undersåker.
Kvällen var det en massa bra på tv.

Imorse ringde Robin o meddela att min kortficka blivit kvar i lägenheten, pew tänkte jag. Han kände en som precis skulle bärga en bil till stan, å gav han mitt nummer. Uppe på Saab i Odenskog hämta jag kortfickan.... haha.. komiskt att något så litet(100 gram kanske) fick åka bärgningsbil.
Sen tog jag å hälsa på mamma i hennes nya lägenhet.. riktigt fräsch må jag säga.... lite avis blev man ju. Därefter har jag latat mig, nu är jag på jobbet till 22....
Fick svar från ett nytt jobb jag sökt.. ska på rekryteringsseminarium på torsdag =)... hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback