Träningsvärk o lite ork

I tisdagskväll åkte jag till Krokom med Jenny & Martin där vi lira innebandy med innebandygänget.
Jäklar vilken effektiv träning det är, svårt att inte bli helsvettig.

Igår(onsdag) tog jag mig knappt ur sängen för att kroppen var så trött, jobbade mellan 11 o 13.. kort pass.. men lyckades sälja bra ändå. Därefter gick jag till Fanny o Jenny langa kläder för mig att prova. Hitta en hel del lajban.
Synd att man är pank, men mamma kunde ställa upp på att låna utt tills löningen.
Jag o mamma tog en tur till Jysk o IXOhouse.... finns ju ruskigt mycket kul man vill ha, lyckades göra ett riktigt fynd på Jysk.... de hade assnygga skärp... för 15 spänn styck!! Slog till på 2 stycken fina.
Senare bjöd mamma på lunch i hennes lägenhet på Södra gröngatan. Gott gott.
Sen fort hem o packa badkläder, sen åkte jag med Jenny & Martin till badet. Jag å Jenny simmade 60 längder... vilket motsvarar 1,5 km....kändes riktigt bra =).
På väg hem ringde Johan o undra vart jag höll hus, vi har missat varandra på msn hela veckan. Eftersom jag jobbat o tränat sent... han lägger sig ju så tidigt eftersom han börjar så tidigt.
När jag kom hem hade vi lite videosamtal. Emil kika förbi efter en stund, vi kika på kort o lira Mariokart på nintendo 64.

Idag jobbar jag 9-18, hade sett framemot att få tvätta,städa o framförallt vila. Men när jobbet ringde igår o fråga om jag kunde jobba kunde jag förstås inte säga nej.... eftersom jag haft så begränsat med tider är det viktigt att ta allt som ges. De har varit väldigt generös den här veckan, skulle bara ha jobbat 2 timmar(onsdag) enligt schema.... blev ditringd o det har resulterat i 7 timmar i måndags, 5 timmar i tisdags o åtta timmar idag.
Men snart väntar 4 dagars ledighet.... fredag-måndag.
Hämtar upp Johan o hans farsa på flygplatsen imorgon, sen bär det av till Undersåker.

Längtar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback