Yes!!!

Precis när man börjat tappa hoppet helt... då händer det. Precis som i Trissreklamer "Plötsligt händer det".... idag inträffade det.
Sitter på Aditro o tar samtal, gruvade mig en aning att gå hit imorse eftersom kunderna idag får ett brev med information om prishöjning på fast telefoni. Har gått bra, de flesta som ringer tar det med ro.
Mitt i alltihop ringer det från dolt nummer på mobilen, hade en kund då så jag kunde inte svara. Men blev förstås väldigt nyfiken, o hoppfull.... kunde det kanske vara Försäkringskassan.
Efter en stund ringde det igen, då hann jag sluta samtalet med kund o svara. Det var från Försäkringskassan, de erbjöd mig att börja jobba där på måndag.... yippie!!!!
När jag lagt på infann sig ett lyckorus, länge sen jag kände mig så glad. Äntligen kommer min ekonomi att komma på fötter igen =). Sen i November har det varit mycket knapert..... o på sista tiden har jag knappt fått pass.. vilket varit mycket frustrerande.

Typiskt att det hände precis när man gett upp, idag fick jag äntligen ett eget skåp i det rum jag sitter i och mailade till schemaläggaren att det var bara att lasta på pass på mig för nästa vecka. Nu blir det till att lämna tillbaka skåp, nyckel, passerkort mm inom kort.

På måndag börjar en ny epok. Då väntar en ny miljö, nya kollegor, nya arbetsuppgifter, bättre lön.
Jobbet på Glocalnet har varit lärorikt. Men 7 månader får räcka.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men GRATTIS gumman! Välförtjänt! Du är så duktig =)

2009-03-26 @ 23:38:39
URL: http://gulligajag.blogg.se/
Postat av: Your private slut

GRATTIS min lilla snuttbulle!!

Det måste kännas otroligt skönt för dig! :)

Du är värd all lycka!!

Kramar

2009-03-27 @ 15:38:24
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback