Valborg 2009

Hela veckan blev jag hemma från jobbet, först nu känner jag mig frisk.
I torsdagskväll när det var Valborgsmässoafton åkte jag med Jenny o Martin till Lit, hem till Zandra & Tomas.
Karolin o Micke var redan på plats.
Vi tog o tände på grillen, sen fixa o dona med maten.

En mycket rolig och trevlig kväll.

Bilderna säger väl allt =)



Efter maten försökte vi ställa in kameran för att ta gruppbild... resultatet blev lite roligt =)



Sen lira vi lite kub, killarna vann.



På uteplatsen hade vi första parkett till brasan o fyrverkerierna



Så småningom blev det kyligt.. så kvällen avslutades inomhus med Wii sports.

____________________________________________________

På fredagen åkte jag med Jenny o Martin till Sandviken för att lapa lite sol.
På kvällen avnjöt vi Taco på Frösön samt hann se 2 filmer (Hellboy 2 och The day earth stood still)

Lördagen började med tvätttid, senare dök Jenny upp o vi satt ute på min gård o sola. När Martin kom begav vi oss till Badhusparken o fika. Sen mera film i form av Australia (fasen vad bra den va).
På kvällen åkte jag,Jenny o Emma lite bil... skjutsa Elin(Emils syster) till Nälden.

Idag har jag inte gjort många knop... städat lite o varit ute på promenad.
Just nu saknar jag Johan fruktansvärt mycket.... men på Fredag får vi äntligen ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback