Firande Lost Babylycka Styling Dop NewMoon

En hel del har hänt sen sist jag skrev=).

Förra helgen åkte jag & Johan runt och firade lite födelsedagar. Först en sväng till Lit och gratulera Tomas på sin 31-årsdag. Därefter åkte vi till blå center där vi fira syrrans kille Marcus o en av deras vänner Madde.
Blev en del go tårta =). Sen for vi vidare till Åre på Broken där vi käka middag me ett gäng, hur gott som helst.
När vi kom tebax till Undersåker festa vi loss lite.
Nästan hela söndagen gick åt att kolla på Lost, det är ju så jäkla bra! 
  
Förra måndagen föddes Martin o Jennys son Zixten.  Precis som jag o Emma förutspådde tidigt i graviditeten så var det en pojke som kom ut. Vilken liten sötnos! I fredags fick jag & Johan träffa honom en sväng, så lugn o snäll.
Igår(lördag) var jag iväg på Rut M.fl kl 9.00 för en personlig styling. Fick ett presentkort förra julen där en personlig styling ingick. Det var hur kul som helst. Tjejen hade plockat fram massor med outfits som jag fick pröva.
Hur snygga som helst, o storlekarna/färgerna.. ja allt stämde jättebra. Fick lust att köpa allt, men det hade blivit väldigt dyrt isåfall. Köpte det jag kände mest för, har hängt undan en del till på onsdag när löningen kommer =)
När jag kom tillbaka till lägenheten åt jag & Johan frukost o hann även börja kika på ett Lost-avsnitt innan vi begav av till Stora kyrkan för dop. Johans kusinbarn Malte skulle döpas. Jättefint dop!
Efteråt samlades alla i församlingsgården där vi åt tårta o umgicks.
Sen hitta jag på att vi skulle kika förbi hos Fredrik så Johan fick se hur fint han har renoverat i lägenheten.
Vi fick även hälsa på deras lilla valp Pepsi som de hade hämtat samma dag =).
Sen gick vi ner o kika på syrrans nya lägenhet som håller på att renoveras för fullt. Efter det var det middagsdags så vi anslöt oss med resten av Johans familj och käka middag på Athena.
Sen gick vi på bio, grabbarna(Johan,hans farsa, hans svåger o hans kusin) såg på 2012.
Jag, Johans mamma o Johans syster gick på New Moon. Å den va riktigt bra =).
Sen blev det några Lost-avsnitt tills jag o Johan somna.

Idag kikade vi klart på säsong 3 av Lost. Nästa gång han kommer hem(om 2 veckor) fortsätter vi troligen med säsong 4 =).
Vid halv fyra skjutsa jag ut Johan till flyget. Sen dess har jag mest bara softat, hade tänkt gått på jobbet för lite övertid... men hade ingen ork över för det... o när det är frivilligt så måste man ju inte ;).
Prata nyss me syrran, vi har nu planerat in veckans träning. Känns kul att hon oxå börjat på Stepin. Jag har verkligen inga problem att träna själv, men träningssällskap är aldrig fel =).
Nu blir det lite Tv o fix... imorgon väntar vardag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback