Så är det

Nästan 2 veckor sedan jag skrev.
Har varit mycket att göra och fixa med.
Jag kopplade in internet i lördags(för första gången efter tapetseringen). Hittar tyvärr inte min sladd så att jag kan överföra bilder från kameran till datan, hade tänkt lägga upp lite före- och efterbilder av renoveringen, det får bli när den dyker upp ur kaoset.

Det börjar åtminstone likna ett hem här, och det börjar kännas som hemma.

Vistelsen i Jönköping under påsken var mycket trevlig.
Vi besökte bilmässan 2 dagar, fanns otroligt mycket roligt att se där... tyckte det var riktigt intressant trots att jag inte är någon större bilfantast. Utöver bilmässan åt och drack vi en massa gott, gick lite på stan och hade allmänt trevligt.
På söndan for vi vidare till Trollhättan för att besöka Micke med familj. På kvällen grilla vi ute i det fina vädret och spelade lite poker, blev en massa bus med barnen oxå.
Hela annandagen(måndagen) gick åt att bila hem.

Längtar tills allt är klart här i lägenheten, vi har iallafall beställt nya luckor,handtag och bänkskiva till köket.... bye bye hemskgröna färg =). Såsmåningom ska badrummet fixas till, efter det har hela lägenheten genomgått en ordentlig extreme makover.

Väntar mycket övertid på jobbet denna månad, och det känns bra att kunna inkassera lite extra pengar.
Har dock haft en envis liten förkylning sen i torsdags... skönt att det håller på att släppa.

Nästnästa helg väntar vårforum, vilket jag ser framemot. Brukar alltid bli så bra =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback