Lördag 18 december 2010

Trodde det skulle bli tidig kväll igår, att vi skulle lägga oss tidigt. Så blev det inte.
Jag och Johan började kolla på Sex and the city 2 (jag hade redan sett den, men Johan som nu sett alla avsnitten och även första filmen vill gärna se den).
Då ringde Emil och ville hälsa på, och det fick han förstås.
Vi satt o drack öl, spela massa kortspel, sjöng allsång och kolla på roliga youtubeklipp och pinsamma inspelningar på oss själva från förr till klockan var fyra tror jag. Då blev Emil så röksugen så han ville att vi alla 3 skulle dra till Raggarn och handla, men då bestämde jag och Johan oss för att "kasta in handuken".

Vaknade kring halv 12 idag. Insåg att det nog inte var någon större vits att gå och jobba övertid idag.
Vi for till Frösön och hälsa på hos Jenny, Martin och Zixten. Johan och Martin mekade till ett sofflock och jag assisterade Jenny i badrummet med att plocka upp saker ur flyttlådor.
Efter en stund vaknade Zixten så då blev det lite lek och bus oxå.

Sen for vi hem och tittade klart på SATC 2 och har ganska nyss ätit middag. Ikväll blir det lugnt, Johan ska snart skjutsa Jenny och Martin till födelsedagspartaj hos Therese.
Sen ska vi titta på Robinson och kanske film är tanken.

Här kommer i alla fall lite pictures från badrummet:

Before, under tiden och after =)

   

   

  

Det är verkligen stor skillnad! Inser att det var länge sedan jag kollade på bilderna hur det såg ut innan.... länge länge stod ju bara badrummet med betonggolv och kala väggar och lös toastol man spolade med hink.
När jag kom in i badrummet första gången efter att de satt in nya toastolen och insåg att man kunde spola på toaletten blev jag nästan tårögd.. jag blev så glad!
Handukstork är inte helt fel =), men min absoluta favoritdetalj är tveklöst eluttaget som är dolt bakom en liten lucka i badrumsskåpet vid beslysningen. Hur bra lyse som helst och där kan man stå och blåsa håret/platta/locka =)-


Kommentarer
Postat av: Emma

Men ååå så fint det blev i badrummet =)

2010-12-18 @ 20:59:51
URL: http://gulligajag.blogg.se/
Postat av: Fru S

Jag håller med, det blev verkligen superfint Emelie! Guuud så skönt för er att det äntligen är klart!

2010-12-18 @ 22:55:38
Postat av: Zandra

Kul med uppdatering=)

Dem där inspelningar skulle ha varit kul att hört på, vi får ta oss en kväll och kanske lyssna på det vi en gång spelade in!!

2010-12-19 @ 22:32:29
Postat av: Elin

Blev verkligen jättefint! Hoppas allt är bra med dig och Johan. Många Kramar

2010-12-20 @ 11:50:52
URL: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback