Brrr?

Hade smått ångest när jag la mig igår... gruvade mig inför den kalla promenaden till jobbet.
Enligt rykten så skulle den här dagen bli rekordkall.

Pälsade på mig 2 långkalsonger, byxa+täckkjol. Varm stickad kofta, superhalsduk och varm mössa. Dubbla strumpor o vantar.
När jag kom ut fick jag en chock, det var ju inte så isandes kallt som jag förväntat mig(svårt att säga när man är klädd som en michellingubbe visserligen).
Svettades på vägen till jobbet... enda dumma var att ögonfransarna frös fast i mösskanten... hahaha. Gick inte att blinka alltså.
Känns segt idag, men najs med att bara jobba imorgon o ha helg sen =).

Ikväll kanske jag tar itu med småkraffsbyrån....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback