Förbryllad

Skönt med ledighet idag. Lyckats göra 2 av de 3 stora missions som jag hade planerat idag.
Samlat ihop 2 fulla soppåsar och en pappkasse med kläder som jag lämnat på Kupan samt att jag har varit o handlat på Willys(hade typ ingen mat alls hemma).
Mission 3 handlar om att röja i min byrå i köket..... den brukar ofta råka ut för att jag slänger ner allt småkraffs som är framme när jag ska snabbstäda. Nu får verkligen inte en pryl till plats.

Östersundsbostäders fixare har fortfarande(efter 3, 4 veckor nu?) inte fixat min förrådsdörr. finner inga ord till besvikelsen. Fallet är polisanmält(intrånget alltså) och ett antal påskyndningssamtal har ringts till Ösdbostäder.
Till min glädje finns fortfarande cykeln kvar.
Till en början verkade det faktiskt som att inget hade stalts, men nu blir jag riktigt förvånad..... vill gärna plocka ner julgardinerna... men de vanliga gardinerna finns ingenstans(brukar vanligtvis förvaras i förrådet).
Jag vände upponer på allt som fanns i förrådet... fanns inga gardiner.
Min vita favvopilotjacka är oxå borta. Vad är det för skumma tjuvar egentligen? Textil???? Textiltjuvar?
Det finns tavlor, diverse möbler o annan hårdvara... men det verkar vara textil som föll dessa tjuvar i smaken.
Lutar åt att julgardinerna får sitta kvar till mars... inte så kul.. men men... fixar inte nya gardiner till dom här konstiga fönstrena när jag snart ska flytta.

Känner mig bara less nu, får se om jag ids röja byrån... känns dock inte så lockande.
Blir väl till att fortsätta kolla på Sex and the city....

Jävla tjuvar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan, vilka textilsvin!

2010-01-06 @ 22:37:32
URL: http://cocobahia.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ja det kan man säga... grrrrr!!

2010-01-07 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback