It's all about the money

Igår var ingen bra dag.
Kände mig stressad från morgonen tills jag gick hem från jobbet.
Magen blåste verkligen upp sig succesivt som en ballong. Detta berodde inte på att jag ätit dåligt/fel, nej... det var pga stressen.
Hade många kniviga/jobbiga ärenden igår.
Dagen blev bra först efter att jag hämtat upp Jenny vid halv sju för att sedan köra vattengympa tillsammans.
Så skönt att få göra/tänka annat.
Så skönt att bubbla bubbelpool efteråt.

Idag var mycket bättre, känt mig gladare/piggare/fräschare.
Härligt att Johan kommer hem på fredag, var alltför länge sen vi sågs senast, vi blev ju ganska bortskämda under julen och framåt då han var på hemmaplan mest hela tiden. Nu är vi tillbaka till att vara borta från varandra 2 veckor och han är hemma 1 vecka. Fast under veckan som han kommer vara hemma nu så hinner vi bara ses under kommande helg och nästa helg.... blir bättre sen när vi bor under samma tak.
Carita hade ljusparty ikväll, massa nya dofter o fina ljushållare med mera. Hon har sitt sista party eftersom hon snart ska föda... är inte många veckor kvar nu.
Jag hade gärna köpt en massa, men ekonomin sätter stopp. Fick helt klart en skaplig lön i måndags, faktiskt bästa hittills sen jag börja på FK. Jag fick inte bara det... alla tråkiga o stora räkningar passade oxå på att dimpa ner nu.
Radiotjänst, Jämtkraft med mera.
Blev minimalt kvar för leverne... men med mycket god hushållning ska jag väl kunna överleva även denna månad.

Dags att börja tänka på refrängen.. .. sängen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback