Längtar längtar längtar

Helgen var kanon.
Johan kom med flyget 19 i fredags, sen hängde vi lite i Valla hos Emma.
Lördagen steg vi upp tidigt och pälsade på oss för att åka iväg o kika på Arctic cat cup, först hämta vi upp Emma o gjorde matsäck.
Vi blev förbluffade över vad skön temperatur det var uppe i Gräfsåsen, "bara" 15 minusgrader typ.
Efter några timmar drog vi vidare, handla lite käk, ducha, tillaga fajitas som blev gudomligt goda.
Zandra och Tomas kom för att hänta upp oss tre för att sedan åka vidare till Jenny, Martin & Zixten för spelkväll.
Vi lira många roliga spel =). Oogachakka är ju så jäkla roligt! Blev lite vilda gester och lite Så det kan låta.

Söndag blev det ingen sovmorgon heller, upp tidigt o pälsa på sig för skotertävlingens dag 2.
Denna dag var ännu lite varmare, ca 13 minus.
På eftermiddag/kvällen for jag o Johan vidare till Undersåker där vi börja plöja några avsnitt Lost säsong 5.
Sen mötte vi upp resten av Johans familj för middag i Åre på En liten krog, mmm de har väldigt god mat där =).
När vi kom tillbaks till hans lägenhet hann vi se ett Lost-avsnitt, sen dök det upp lite folk så vi kika på Ice age 3 istället.
Måndag blev det till o kliva upp snortidigt... höll på att missa bussen som gick vid 6.20.
Blev lite träning på kvällen i form av spinning.

Längtan till nya lägenheten är stor, sitter mest o drömmer mig bort. Tapeter, möbler m.m. flyger runt i mitt huvud. Ska bli så skönt att få bo på en dubbelt så stor yta som jag gör idag, o självklart ska det bli underbart att få bo under samma tak som Johan... blir spännande. Vi bråkar verkligen aldrig... men när vi bor under samma tak kanske vi blir oense om något. Ska bli intressant o se hur det går =)

Imorgon kommer en tjej förbi o ska kika på min lägenhet, om hon gillar den flyttar hon in till första mars. Då slipper jag dubbelhyra =), och det vore kanoners!

Ikväll väntar Body Pump och städning av lägenheten, den måste ju se representabel ut imorgon ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback