Punkter

  • Träning igår (lördag) i form av dubbla pass (först body pump o sen direkt en spinning) har gjort kroppen sliten, träningsvärken är ett faktum. Men man kan inte annat än känna sig förbaskat nöjd.
  • Spelkväll hos Elin & Martin igår var riktigt trevligt. Blev lite "Utan tvekan", "OOgachakka" och "Med vilda gester". Spelsällskapet var kanon (Jag, Emma, Elin, Martin, Andrea, Mattias och hans son Alexander på tolv år, Sunde & såsmåningom även Emil).
  • Idag har jag börjat packa lite smått. Vägrar att vänta in i det längsta med det. Cd-skivor,ljuslyktor, lite tavlor mm har jag packat ner. Hade sån jäkla tur att Andrea hade hur många flyttkartonger som helst hemma som bara "låg o skräpa". Fick ta hur många jag ville. Känns grett o slippa inhandla sånna... för flyttkartonger är inte så jäkla billigt om man ska ha ett stort antal.
  • I veckan fick jag reda på att min anställning fortsätter, istället för till sista mars till åtminstone sista december. Då vet man att man har jobb hela 2010. Året har börjat bra.
  • Mycket skoj inplanerat framöver. Förutom diverse träning så ska det planeras med gänget nästa helg inför Vemdalsskalet. Mat, outfits för after skierna, betalning etc. Snart fyller Johan år, då drar hela hans familj o jag på Wallmans salonger i Åre o firar. En After Work med jobbet är oxå inplanerad. Det o mycket annat.
  • Längtar till att få flytta, snart inne på den sista månaden i den här lyan. Känns mest bra, men även lite vemodigt.... det här har ju ändå varit ens hem i över 5 år.
  • Nu blir det mer Sex and the city-avsnitt och sen sova..... jobbvecka väntar med start imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback