Höjdpunkter





Förra lördan(5 juni) var jag, Johan och Emma funktionärer på Folkracet i Krokom. Vi hade posteringen i första kurvan så det var mycket action. Pappa chefa på posteringen.
Kul och blåsig dag! 
Många tävlingar väntar i sommar, både som funtionär och som publik =)

----------------------------------




Förra tidagen besökte vi äntligen Ikea =). Det var verkligen på tiden.
Vi hitta mycket lattjo och den blev en ganska dyr slutnota, men bra saker hitta vi.
Men man blir ju trött o sliten av all vandring och kikande.

Vi inhandlade en rejäl garderob med skjutdörrar och inredning, ett vitrinskåp och en dvdhyllsförvaring. I övrigt blev det 2 taklampor, lite kökssaker, blommor och annat smått&gott.

Hittade en riktigt najs garderobsinredning på Ikea som jag valde att kopiera rakt av.
(Se nedan)


Och så här blev det i vardagsrummet efter tillskotten.



I veckan var vi också på Yamaha Center och handla de kläder som vi hade lagt undan där.



Kläderna ska vi ha på oss när vi åker runt på den här




(obs! Bilderna på Spydern är från april/maj då den precis hämtats)

På torsdagen hade vi halvdag på jobbet, vid 12 gick jag och kollegorna i min enhet ut för att lira kubb, blev även lite brännboll ute i det tokfina vädret! Senare på dagen kom cateringbilen med Jämtländsk buffé som de flesta av oss avnjöt tillsammans med lite vin.

Vinnarna av vår kubbturnering. Karin, Per och Mimmi. Snacka om kanonväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback