En hel del på gång...

Idag ringde firman som ska tapetsera, de ville sätta igång redan imorgon(!).
Fick rejält brådis att tömma vardagsrum och hall(som är de mest prioriterade rummen även fast alla ska göras om). Alla sakerna står nu i köket och sovrummet... kaos är bara förnamnet... men känns skönt att vara en bit på väg... när alla tapeter är på plats kan man ordna sakerna bättre.

Igår ringde en snubbe som skulle göra ett kpstnadsförslag på badrummet oxå, så det känns bra att det går framåt =).

Idag på jobbet fick jättemånga i min enhet ett ryck att kolla sin deklaration, så jag passade oxå på att gå in på Skatteverkets hemsida och kolla. Bad news... typ 600 kr som ska betalas =(.. så jäkla trist.... hade inte sagt nej till att fått igen en tusing eller så.

Ikväll har jag o Johan haft videosamtal för första gången på riktigt länge.... =) Det var trevligt, synd bara att han blivit lite tussig/förkyld... annars var det bra.
Har valt att inte säga något till Johan att de drar igång med tapetseringen imorgon, det får bli en surprise när han kommer hem på fredag =). Jag gjorde ju lite sista-minuten-korrigeringar av tapetvalen oxå, så han blir nog lite extra paff. Tror stenhårt på att det blir fint.

Trött känner jag mig nu, ska försöka få mig lite sömn innan det är dags att jibba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback