För mycket kläder...

.. har jag. Har snart fyllt upp de garderober som finns här.... och har fortfarande kartonger fyllda med kläder. Stackars Johan får ingen garderob när han flyttar in, det lutar åt det (äsch, vi får väl kompromissa lite misstänker jag). 
Lite konstigt ändå... jag som var iväg på kupan med några kassar för nån månad sen... .
Gått lite segt att tömma flyttlådor, kanske blir ett ryck imorgon eller på torsdag. På fredag kommer Johan hem från Norge, vill gärna att det ser lite bättre ut här då.

Den mystiske mannen har inte ringt mer. Ringde dock ett för mig okänt nummer igår, blev helt iskall o valde att inte svara. När jag kollade upp numret på Eniro var det hemligt, jag kommer nog att undvika och vara misstänksam mot okända/dolda nummer ett tag framöver.

Idag har det varit utbildning hela dagen i Förvaltningsrätt, fortsätting av utbildning följer imorgon.
Imorgonkväll ska jag på ett informationsmöte om eventuell ombildning av fastigheten vi flyttat in i, de ska undersöka intresset för att göra om husen till bostadsrätter.

Börjar bli dags för sussa. Ska försöka tömma iallafall en låda till innan dess.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback