Inte klart...

Igår när jag gick hem från jobbet var jag dels väldigt trött, men framförallt förväntansfull på att se resultat av renoveringen hemma.
Lite besvilken blev jag när jag insåg att han bara hade gjort förjobbet(alltså spacklat, rivit tapet, maskerat, plastat in mina möbler och lagt papp på golven i vardagsrummet och hallen).

Pappa hälsa på en sväng och fick se mitt kaos, sen drog jag på Box på Step in.
Riktigt najs...! Sen blev det en dusch och sen stupa jag ner i sängen och somnade på direkten.

Imorse klev jag upp vid tio i sex, fixa o dona lite. Efter en stund plinga det på dörren, det var hantverkarn som kom.
Jag frågade ut om han planerar att tapetsera klart idag... han svarade att han skule fortsätta spackla och måla tak, han visste inte om han skulle hinna tapetsera... "jag kanske hinner imorgon"...
Jaja, bättre att det görs ordentligt.
Men sen mena han att han skulle börja fixa med köket på måndag...

Imorgon kanske jag kan lägga upp före- och efterbilder för hallen och vardagrummet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Före och efter bilder är alltid kul att kika på :)Hoppas du blir nöjd med lägenheten.

2010-03-30 @ 07:55:11
URL: http://picturesofmyheart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback