Mysweekend

I torsdags fick jag äntligen hälsa på Caritha och hennes lilla Tindra.
Vi möttes och fika på Törners en sväng, Ingrid var oxå med.
Tindra är verkligen ett litet charmtroll och hon låg o flina nästan hela tiden. (utom när korten togs förstås)

     

Senare på kvällen tog jag o syrran en joggingtur, riktigt najs... blev imponerad över hur länge vi faktiskt orkade springa.

Fredagen blev det lite filmtittning, var förbi i Valla en sväng o hämta upp min grill som stått där hela vintern.
Sen pimpa jag o Johan upp balkongen lite grann, vi klippte till en matta o placera grillen där ute(även fast man inte får grilla på balkongen här så är det en bra förvaringsplats för den).
Nu fattas bara stol o bord, som jag förhoppningsvis får köpa av Anna snart =). Sen vore det fint med lite blommor ute oxå.

Lördagen var vi hur seg som helst. Besökte Fredrik o kika på hockey, så jäkla trist att Tjeckien skulle kvittera när det var så få sekunder kvar... o att Sverige skulle förlora på straffar sen.
Jag o Johan drog o åt pizza på Daffys efter hockeyn, senare på kvällen blev det bio: Prince of Persia... riktigt bra faktiskt. 
En riktigt härlig myshelg.


Vid ett idag skjutsade jag ut Johan på flyget, och begav mig sen på jobbet för att göra 4 timmars övertid.

Emma anlände för någon timme sen, hon ska vara min sambo under några dagar. Lägenheten i Valla är utstädad o tom nu, men hon har några dagar kvar på sin praktik som lärare på Fagervallsskolan.

Just nu håller vi på att kolla på en rolig film på femman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback