Tisdag

Yeah! Idag kom min nya internetbanksdosa, lite bökigt att betala alla räkningarna annars.
Min förra la av förra veckan, tänkte direkt att det måste vara slut på batterierna (den hade ju ändå hängt med länge) och inhandlade nya..... men de blev ingen skillnad.. den funkade fortfarande inte. Ringde i panik till Nordeas kundtjänst och de sa att de skulle skicka en ny... o idag kom den alltså.

Dagen har bestått av mycket effektivt arbete på jobbet, tills ett viktigt system la av, då körde vi lite frågesport
en stund och sen fick jag skjuts hem med syrran.
Tillagade en god exotisk bulgursallad, betala räkningarna, drog på gymmet och dansa loss afrikansk dans i en timme, sen en duschning där(har börjat dissa duschvagnen, det är trångt, kallt och smutsigt.. och att varmvattnet tog slut häromdagen när jag hade håret fullt av hårinpackning var ingen större hit heller).

Väldigt snart dags för Desperate Housewives, blir en bra avrundning på den här dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback