En riktig skitdag

Ja, utan att överdriva har det faktiskt varit en riktig skitdag med undantag av några få ljusglimtar under dagen.
Utan att gå in på detaljer så har jag varit allmänt stressad, klumpig, tankspridd, stundtals nästintill grinfärdig, haft otur, haft spränghuvudvärk, tiden har inte räckt till och allmänt bläääääääääääääää.
Men vad fasen, det är så sällan jag har riktigt dåliga dagar så jag kanske egentligen inte ska klaga, fast jag klagar ju så sällan så det kanske är just det jag borde få göra?
_______________________________________________________________________________________
I detta nu håller jag på att baka, muffinsen är inne i ugnen nu. Jäkligt spännande att se hur resultatet blir.
Lite dålig tajming att jag ska stå för fika när jag precis dragit igång med viktklubb, men det ska nog få plats en muffins i matdagboken... eventuellt en liten träning extra på det =).
Inte vilka muffins som helst..... det är kladdkakemuffins med kinapuffar.
En höjdpunkt idag var ett sms från Mio att sängen har kommit till dem nu. Det var fasen snabba ryck, vi beställde den förra måndagen och fick beskedet att det minst skulle 2 veckor... så 1 vecka och 2 dagar var ju riktigt bra.
Frågade pappsen  om han hade möjlighet att hjälpa till och hämta den (Johan är i Norge till nästa fredag, så länge klarar jag inte av att vänta) på måndag åker vi o hämtar upp den =).
Yeah! Yeah! Yeah!
____________________________________________________________________________

Bra att jag inte är långsur av mig, att jag inte stannar kvar i det negativa för länge liksom. Det är ju helt onödigt.
Bättre försöka se positivt. Imorgon tror jag på en riktig kanondag faktiskt =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Att ha dåliga dagar är mänskligt och det hör till livet. Du är duktig som är så positiv ändå. Trist att vi aldrig ses längre. Det känns som om jag har tappat er alla. Är vi ens vänner längre? Hoppas att du mår bra. Kram Maddis

2010-10-01 @ 11:18:35
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är trist att vi inte ses lika ofta.

Varför skulle vi inte vara vänner längre?

Jag respekterar att mina vänner i perioder inte har lika mycket tid över att ses och kanske prioriterar annat under en period, likväl som jag hoppas mina vänner respekterar mig för att jag periodvis inte har lika mycket tid. Även om det dröjer mellan gångerna vi ses så betraktar jag dig självklart fortfarande som vän, jag bryr mig om dig och försöker höra av mig lite då och då. Tycker du att vi ses för lite kan du höra av dig oftare, det krävs ju två för att dansa tango ;). Jag menar alltså att man har gemensamt ansvar för att ta hand om en relation. Vi kan båda anstränga oss lite mer, jag har nyligen skickat ett sms med förslag på träff... väntar fortfarande på ett svar från dig.

Hoppas vi snart kan ses. Kram

2010-10-05 @ 12:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback