Äntligen hemma

Idag kom äntligen Johan hem. Sist vi sågs var tidig morgon 3 april, idag sågs vi igen eftermiddag 18 april.
Han kom och mötte mig efter jobbet, sen gick vi o höll varandra i hand på promenad genom stan. Hi hi, förstår att det låter puttinuttigt... men vi blir oftast väldigt nykära efter vi varit ifrån varandra. Vi pussades nog inne i varje affär vi besökte... o det var ganska många =). När jag kom hem väntade en mycket fin överaskning(ar). Johan hade städat o diskat (o jag som skämdes att jag inte hade diskat undan efter helgens fest, det såg inte fint ut alls i lägenheten så som jag lämnat det. Jag hade skickat sms att jag skulle diska när jag kom hem.. men så blev det inte). Förutom det hade han dammsugit, skurat hela lägenheten och röjt upp köket. Men allra finast var nog den fina dukningen med blommor som han hade köpt, han hade inhandlat gott vin oxå. Vilken romantisk karl jag har =). Han tillagade en sjukt god kycklingsallad som vi avnjöt med vinet... riktigt mysigt.

Nu ska han vara hemma i två veckor, känns riktigt jäkla underbart.




Snart är det påsk! Ser framemot lite ledighet =)

Kommentarer
Postat av: Fru Söderknopp

Åh vad fint gjort!

2011-04-19 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback