Besök i Lit + svinhalt

Idag tog jag bil till jobbet för att smidigt kunna åka och hälsa på Zandra i Lit direkt efter jobbet. När jag slutat o skulle fara iväg var bilen helt snötäckt... å då jag inte vet vart sopen håller hus så fick jag sopa jag med armar och händer. Skulle passa på att ta lillänge först lite snabbt (hämta paket och posta ett brev), snabbt gick det väl inte precis. Kändes som att alla Östersunds invånare var där med sina bilar. Kö. Kö och åter kö. Halkigt rejält på vägen oxå. Jag tog mig såsmåningom till Lit. Det var Trevligt att träffa Zandra lite, och Hugo som inte är någon bebis längre. Han kan ju sitta själv nu! Å skrattar o hänger med på ett helt annat sätt nu. Kul kul =)


Kommentarer
Postat av: zandra

Det var verkligen roligt att du kom!!!

2011-12-27 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback