2 veckor kvar bara!!!

Asså shiiiit =) Nu är det 2 veckor kvar till resan till Thailand börjar.
Är så glad, en semester är verkligen välbehövlig.... jag kan knappt koncentrera mig på jobbet alls. Dessutom fryser jag mest hela tiden, på jobbet har man blå naglar när man jobbar samtidigt som man huttrar, min nos är alltid iskall. Sen går man ut i kyla och kommer in i kyla(lägenheten), ett ständigt frysande(!!!). Jag värmer gärna upp mig på en strand =).
Johan längtar oxå, han har sagt varje dag i säkert nån vecka nu att han vill vara i Thailand.. och han kommer nog säga det varje dag tills vi åker.

Längtar tills man får börja äta mat, visst jag skulle kunna äta nåt/vadsomhelst om jag vill.. men jag är inställd och bestämd att hålla veckan ut med pulverdryck. På måndag börjar Lchf och fortsätter till avresa, I Thailand ska vi inte vara på diet, där ska vi bara njuta =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte alls avundsjuk för att du och Johan ska till Thailand. Jag är inte alls avundsjuk över att du kommer att bli brun som en tattare. Jag är inte alls avundsjuk för att du kommer att få bada i korallblått hav m.m... :D =)



Jag önskar er en underbar resa när det väl böir av och att ni får det underbart! du måste lova att ta en massa bilder som du kan visa mig när du kommer hem igen!! Hur länge blir ni där? Kram

2011-01-15 @ 23:13:22
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du kommer inte komma ihåg hur det kändes att frysa, eller ens vara lite sval, efter några dagar på resande fot i Thailandet :)

2011-01-19 @ 09:17:30
Postat av: Maria S

Och nu bara två dagar! TJOHO!

2011-01-25 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback