All alone

Jag minns inte sist jag hade en helt egen kväll med bara mig själv.
Självklart är det trevligt med sällskap, men otroligt skönt och nyttigt att få vara själv emellanåt.
Vanligtvis när Johan jobbar får man gott om egentid, då får man för mycket av det istället.
Nu har han varit hemma typ 6 veckor i sträck... haha.. vi är ju inte riktigt vana att vara varandra så nära inpå under så lång tid.... lyxigt förstås att få så mycket tid tillsammans... men nu känner jag att vi behöver få sakna varandra.
Vi diskuterade lite kring att ha åkt upp till Undersåker tillsammans idag (jag hade halvdag idag på jobbet och ledig imorgon) och att jag skulle åka tillbaks på fredag för att jobba o sen tillbaka på kvällen... lät lite onödigt invecklat.
Johan for dit idag, jag åker dit på fredag. Så nu får jag några dagar att längta lite efter han ;).
Syrran ringde tidigare idag och fråga om jag ville hitta på nåt, gå på stan och se en film typ.... men jag avböjde för jag kände riktigt hur jag behövde en kväll bara för mig själv.
I förrgår drog jag och Johan igång med en ny sväng diet (Camebridge).
Blir som en liten slutspurt inför Thailand... shit nu är det inte så länge kvar till avresa.
Funkar väl bra, lite trist bara att vattnet är som det är just nu.... i dieten ska man minst dricka 3 liter vatten per dag, utöver det behövs totalt 0,9 lliter för att blanda måltiderna... så det är ett jäkla kokande just nu.
Ledig dag imorgon alltså..... får se vad jag hittar på med, blir väl iallafall att städa bort julen.. det är verkligen dags för det. Sen hittar jag säkert något annat bra projekt i lägenheten som jag skjutit upp på.
Vilka nostalgifilmer Tv 4 film visar ikväll... förut ikväll var det American Pie(första filmen), jag kolla på den eftersom det var så otroligt länge sen sist. Ha ha, vilken nostalgi.
Nu visar dom Spiderman(första filmen).... får se om jag orkar kolla den eller om jag ska vara förnuftig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback