Goodbye långkalsong =)

Senast jag skrev var det bara 2 veckor kvar. I skrivande stund är det 1(!!!!) dag kvar.
Nu tror vi att vi har packat allt det nödvändigaste, om inte många minuter alls kommer Jenny, Martin och Zixten för att hämta upp oss och skjutsa iväg oss till flygplatsen.

Jag har varit tokstressad och nervös i över en vecka för att få alla bitar på plats. Alla tidigare resor jag åkt på har ju någon annan varit ansvarig för allt,  nu är det plötsligt en själv som ska tänka på allt.
Jag är positiv iallafall och tror vi kommer att klara av det bra.

Ska försöka att besöka några internetcaféer när vi kommit till Thailand, så lite uppdatering inom de tre veckorna borde det bli. Vi har iallafall fixat speciella kontankort(som vårt svenska nummer är vidarekopplade till), detta gör att det är ganska bra priser om vi ringer hem till Sverige eller om vi tar emot samtal (ungefär som riser med vanligt kontantkort i Sverige). Så det går jättebra att ringa till våra mobiler eller sms:a om någon skulle vilja.
Fast vi ska i första hand försöka att bara njuta av att få ha semester.

Längtar till värmen nu =).

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback