Nytt år med nya möjligheter

Nu är det minsann år 2011.
Året hittills har varit mycket lugnt, mestadels varit inomhus och tittat på massa skoj med Johan.
Mitt humör skiftar aningen upp-och-ner, jag slog på stort och drog av det kanske klyschigaste nyårslöfte som går- att sluta snusa. Man får betrakta att det går bra, 2 dagar utan är bara början.
Nyårsafton var riktigt trevlig. Först avnjöts en Fläskfilé caruso och lite rödtjut på Athena.
Sen roliga spel.
Lite bilder från kvällen:
Jag, Johan, Emma och Janne stannade lite längre än de andra efter tolvslaget. När vi väl skulle åka sedan var det väntetid ca 2 timmar på taxi, så vi gick hem i djupsnön(jag hade smal klack på mina skor)... det gick bra.
Imorgon dax att jobba igen, känns gött. Glömt att meddela här att jag fått förlängd anställning... så istället för visstidsanställning har jag en fast tillsvidare anställning =) Känns förbannat bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till din förlängning på jobbet vännen!! Jättefina bilder från nyårsafton!! Det känns så underligt att se Zandra med magen men det är underbart! hon kommer att bli en så bra mamma!! Hoppas att allt är bra med dig! kram

2011-01-03 @ 18:42:17
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback