Garderoben

Igår efter folkracet så blev det tvätt och film (Cry Baby som jag så länge tänkt se men inte kommit mig för att se, ganska bra film ju.. hihi Johnny Depp var riktigt ung då).

Kring elva på kvällen fick jag ett tokryck att jag skulle organisera i garderoben(!) eftersom det är och har varit kaos där ett tag nu. Min tidigare sortering som gick ut på att sortera tub-toppar, korta linnen, långa linnen, t-shirtar för sig funkade inte så bra. Vilket syns på första bilden.

Nya sorteringen är utifrån färg... fast prickiga linnen m.m. för sig, randigt för sig och andra mönster i en egen hög.
Mycket färglatt och olika nyanser i min garderob. Tråkigt att jag bara använder 20 % av det, får bli ändring på det. Allt som var i lådan fick dessvärre inte plats... blev paff.. trodde det skulle bli mer plats när allt var fint vikt än när det låg huller om buller... Jag hade fel. Dessutom är det där långt ifrån alla linnen/t-shirtar jag äger (trots massa rensningar där jag skänkt till Kupan, Lettland m.m.)

Hm.. få se hur länge den här sorteringen håller.

Före


Under sortering


Klart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback