Sammanträffande

Igår fick 2 st(!) jag känner barn =) Det är verkligen babyboom som råder och har varit ett tag. Det är kul!

Men inte nog att 2 jag känner fick barn på samma dag, det finns en hel del intressanta likheter när jag hänker efter.

* Båda heter Anna

* Den ena har en son sen innan och fick en dotter 

* Den andra har en dotter sen innan och fick en son

* Den ena födde med kejsarsnitt första gången och "vanligt" andra gången

* Den andra födde "vanligt" första gången och med kejsarsnitt andra gången.

Ja ja, där tog visst likheterna stopp tror jag. Men ändå... jag kan faschineras av sånt här =P.

Ha ha.. jag är nog lite knäpp =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka sammanträffande. Alltid lika spännande med sammanträffanden.

2011-07-19 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback