Slöarn

I början av veckan var jag jättepigg, idag slog tyvärr tröttheten till trots att jag ändå sovit ordentligt.
Tack vare mina härliga kollegor/fikatjejer blir ändå arbetsdagar när man är så här trött så mycket bättre, vi skrattar mycket och diskuterar verkligen allt mellan himmel och jord. Det förfyller verkligen dagarna och vi trivs väldigt bra ihop.
Snart är det semester (okej.. 1.5 vecka kvar typ.. men ändå), jag har nog redan börjat sakta ner lite och tänker alltmer på semester... ska bli så skönt att få vara ledig. Förutom helgerna(som jag i princip alltid är ledig) var det i februari när vi var i Thailand som jag var ledig... så långledigt är verkligen välbehövligt nu.

Har sovit en sväng nu på kvällskvisten, kände mig inte speciellt piggare när vakna... men det var säker bra med en powernap.

Just nu tittar jag på damernas fotbolls-vm, semifinalen för Sverige mot Japan. HEJA SVERIGE! Just nu står det 1-1.


Kommentarer
Postat av: Fru Söderknopp

Åh vad jag saknar att flamsa med er!

2011-07-13 @ 21:44:56
Postat av: Emelie

Å vi saknar dig när vi flamsar! Krya på dig. Kanske vi ses på fredag.

2011-07-13 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback