Blåsigt värre

Huvva vad det blåser. Vaknade av att det blåste jättehårt mot sovrumsfönstret, sen blev jag orolig för balkongmöblerna och blommorna så jag sprang ut och rädda dem.
Efter det var det ingen vits att somna om.. klockan var ju ändå nio.
Väckte Johan, åt frulle och sen har det tvättats för fullt.
Johans föräldrar kom för ett tag sen, senare ikväll kommer mina föräldrar för att se på bio och äta på Innefickan tillsammans. Ska bli mycket trevligt, ska bara förbi och gratta Elin som fyller 25 år idag först ;). Grattis grattis!

Det var skönt att vara ledig i torsdags. Passade på att slipa och olja in utemöblerna.
Blev stor skillnad!



Igår var det jobbdags igen... men jäklar vad motigt det kändes.... varför tog jag inte ledigt?
Jag gjorde så kortdag jag bara kunde.
På eftermiddagen hämtade jag upp Johan på flygplatsen, sen for vi hem och jag lagade till en god middag.

Baconinlindad kyckling, egen klyftpotatis med färsk timjan, vitlök/ajvarsås och sallad.

Senare kom Johanna och Joffe förbi för att titta på fotbollsmatchen mellan Sverige och Moldavien.
Det var mycket trevligt =) Att Sverige vann med 4-1 var ju inte fel heller.

Kommentarer
Postat av: Fru Söderknopp

Men MUMS vad gott det där lät och såg ut!

Möblerna blev jättefina!

Ha en fortsatt bra helg, kram!

2011-06-04 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback