Lite piggare

Oh my god vilken seg vecka.
Gått på nån slags tomgång eller sparlåga ungefär. Veckan inleddes av fruktansvärd trötthet och en värk i axlar och nacke som höll i sig några dagar. Först nu börjar jag känna mig som en riktig människa igen rent kroppsligt o även mentalt.

Helgen som gick var en riktig Emelie&Johan-helg, vilket var riktigt najsigt! Skönt att få rå om bara varandra, och då vi ses väldigt sällan i jämförelse med många andra par var det välbehövligt. Vi skratta mycket, åkte inlines(yeah, Johan har lärt mig att bromsa! Kan ju vara bra eftersom jag drog en rejäl vurpa på min första tur), kollade på hela säsongen av True blood 3 och annat skoj. I lördags var vi på Teknikland en sväng med Johans kusiner Jenny och Sara, deras män och barnen. Jag fick mycket positivt intryckav att vara där.. fanns ju hur mycket intressant som helst att titta på.
I tisdags for Johan till Norge, men är tillbaka redan nästa torsdag... så han är borta ca 9 dagar istället för 12 dagar.. det känns bra.

God nyhet är att det nu finns tillräckligt många JA-röster nu för at det skulle bli ombildning till bostadsrätt vid en köpstämma. Nu väntar vi bara att det ska bli dags för den köpstämman.

Imorgon blir det lite after work med kollegorna, ska bli trevligt.

Oj.. nu börjar Fyra bröllop på tv'n. Det är ju hur kul som helst!


Kommentarer
Postat av: Sandra

TV4-plaaaay ;D

2011-06-16 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback