Ingen köpstämma

Börjar bli lite less nu. Idag skulle det nämligen ha varit köpstämma (det har redan varit en då det var för lite folk för att rösta, en som ställdes in).. men det ställdes in idag. Åhhhhh... kan det inte bara bli klart att vi blir en bostadsrättsförening så vi kan få köpa lägenheten snart.

Har precis tittat på Änglagård 3 som damp ner i brevlådan idag, den va helt okej... har man sett de andra filmerna kan man ju hänga med och uppskatta den (nu var det dock länge sen jag såg de andra filmerna).

Nyss plingade en snubbe på dörren och sa att han kom från Svenska brandförbundet (verket? eller nåt liknande).
Han frågade vad jag kände till om brandsäkerhet o lite sådär... han ville gärna titta in för att se hur brandsäkert vi har det i lägenheten, som tur var så hade han upptäckt att det fanns två namn på dörrenoch ville därför återkomma nästa vecka när Johan är hemma. Det var tur eftersom det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" här hemma just nu... otroligt rörigt alltså.
Tills han dyker upp igen ska jag iallafall ha satt in batteriet som jag köpt till brandvarnaren (upptäckte häromveckan att jag o Johan bott här i över ett år utan något batteri alls i brandvarnaren!).

Hm, undra om det är sista avsnittet av Desperate housewives ikväll? Oavsett ska jag förstås glo på det, och Big brother. Innan dess blir det väl Äntligen hemma och Fyra bröllop(ganska roligt program)
Va? Om TV'n styr mitt liv? Nääää.... inte alls ;) ha ha ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback