2011-05-04

Min kropp är verkligen jätteöm, imåndags var jagiväg på spinning och igår körde jag ett box-pass med syrran. Hade glömt bort hur jobbigt det är att boxas, man lyckas komma åt muskler man knappt visste att de fanns.
Arbetsveckan so far har på sätt och vis gått snabbt, men samtidigt har det gått ganska trögt. I måndags började vår nya chef och 4 nya medarbetare till enheten.... känns bra faktiskt... o det lär ju bara bli bättre och med tiden.

Imorgon bär det av till Stockolm, ska hälsa på min barndomskompis Nilo. Nu var det riktigt länge sedan vi sågs, vi kom framtill att det var nog minst tre år sen sist vi sågs.. hon har pluggat mycket de senaste åren såväl på Hawaii som i Amsterdam. Nu är hon hemma i Sverige för praktik i sin utbildning, ska bli härligt att få träffa henne och hennes familj igen. På fredag väntar persisk middag har Nilos mamma bestämt... mums.. det var länge sen sist.
På lördag är tanken att vi båda åker till Uppsala o hälsar på hos Johanna och hos Karolin, blir övernattning hos Johanna. På söndag far jag hem igen... men inte 14.20 som jag hade bokat... inte heller 18.20 som de ändrade tidtabellen till.. men kl 21.30 som SAS slutligen bestämde sig för. Gaaaah... blev ganska upprörd och ringde till dem o frågade om de verkligen inte fanns någon tidigare avgång... det fanns..fast då skulle behöva pröjsa lika mycket som jag redan betalat plus lite till.

Vad händer annars då? Jo, nästa tisdag är det dags för en ny köpstämma gällande röstning om ombildning till bostadsrättsförening/bostadsrätter. Jag och Johan hoppas innerligt att det blir tillräckligt många röster så att det bli ombildning.

Inte jättelänge kvar till 80-talsfesten heller... det kommer bli kul!

Jag har köpt ny mobil, min första android/touch-telefon någonsin.... första dagarna hade jag lite panik eftersom jag under de senaste 7 åren haft olika sonyericssonmobiler. Nu börjar jag gilla och uppskatta den mer och mer.
Anledningen till att det blev just en LG optimus 2x var att när Micke var här och tattuerade under påskhelgen fick jag knappa och undersöka hans mobil och jag blev riktigt frälst så jag beställde en likadan. Snabba ryck..beställde den från Halebop på annandagpåsk(måndag) på onsdag hämtade jag ut den.

Dags att se klart Big brother o packa inför min weekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback