Käppar i hjulet


Igår fick jag av en slump reda på att ombildningen av hyresrätter till bostadsrätter där vi bor har stoppats.
Jag var inne på en blogg som "snubbarna" som haft alla möten och samlat in fullmakter med mera skapat och där stod det att Akelius satt stopp för vidare förhandlingar. Känns väldigt snopet faktiskt.
Vi har bott här typ 1 ½ år och ända sen dag 1 har det kämpats kring här för att lägenheterna ska bli bostadsrätter. Nyligen skrev de att de bara väntade på offerter och att en köpstämma snart skulle hållas. Dessutom var ju tillräckligt många intresserade för att det hade gått igenom. Jag och Johan har länge fantiserat om alla renoveringar vi ville göra efter vi köpt lägenheten. Dessvärre kommer vi kommer inte kunna göra något av det vi ville. Trist.

Jag vet inte om det beror på dålig luft på jobbet eller vad det kan vara men både idag och igår har jag haft hemsk huvudvärk och ett startkt ofokus, typ kallsvettats på ett lustigt sätt. Huvva! Hoppas det är övergående.

Har iallafall beställt en iPhone 4s som föroppningsvis dyker upp nästa vecka, det blir kul.... längtar =) .

Ikväll är det dags för Desperate housewives igen... kändes lite tomt att de inte visaes förra veckan.

Sen tycker jag snön kan komma snart... är så mörkt utan snö som lyser upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback