Testing :)

Igår anlände min iphone :) paketet dök upp på jobbet igår(fredag) men jag öppnade det inte förrän idag på eftermiddag. Jag kände inte riktigt att jag hade tid innan.. Jag var med o anordna lite skojigheter för mina kollegor igår och sen var vi på after work som övergick till efterfest. Kom hem strax efter tolv och va på jobbet igen kl 10 idag för att jobba..ganska sliten och huvudvärk fastän jag tog det rätt lugnt. Det var drygt o jobba.. Skönt att komma hem o träffa Johan. Fixa till mobilen o tagit hem massa härliga appar... Bland annat blogg.se så jag skriver från mobilen nu ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

yay! då kan du slänga upp inlägg nästan hela tiden ;)

2011-11-22 @ 07:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback