24

Idag var sista dagen som jag är 24 år.
Numera känns det inte så ofta som att man pratar om hur gammal man är utan känns lite mer vanligt att man frågar vilket år man är född.
Imorgon ska jag först bjuda mina kollegor på tårta, på kvällen tänkte jag bjuda lite vänner på tårta/fika.
Det är kul ge =) oftast är det nästan mer glädje att ge än att få något.

Igår när jag kom hem från jobbet stod en jättefin blomma på köksbordet tillsammans med en liten påse från Snö of Sweden (innehöll ett paket med jättefint armband). Det var från Johans föräldrar som sov över här natten mot tisdag. Stackarna fick ju somsagt avstyra sin New York-trip, men hade flyt som fick flyg från London på eftermiddan och därefter kom med sista flyget hit. Dom är så snälla! De hade till och med diskat(!) min disk, hur gulligt som helst. 
Igårkväll vart det Aqua(vattengympa) med Jenny, det var mycket härligt. Snart ska de dra igång med aquazumba...riktigt fränt!!! måste prövas.

Idag efter jobbet blev det riktigt stressigt att hinna ner till frissan. Nu har jag en lugg =) . Riktigt ovant! Jag har ju inte haft sån här lugg sedan jag gick i åttan(!) ,
Efter frissan yrde jag runt på stan i hopp om att hitta några lattjo kläder... det gick inge vidare. Sen hämta upp bilen vid Wargen o dra på Maxi för att inhandla lite saker. Kom hem strax före sju.

Nu väntar lite Prison break =)

Imorgon

Kommentarer
Postat av: Fru Söderknopp

Åh, stort grattis Emelie!

Hoppas du får en fin födelsedag. Trist att jag missar tårtan.... =)



Jag vill gärna se kort på nya frillan, tror du passar jättebra i lugg.



Ha det så gott!



Kram//Söderknopp

2011-09-14 @ 22:45:37
Postat av: Sandran

Hon passar jättebra i lugg! :)

Grattis igen på födelsedagen, Emelie <3

2011-09-15 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback