Skön helg

Efter vad som kändes som en otroligt lång och seg vecka så var det riktigt skönt att få helg i fredags.
På kvällen bjöd jag hem min kollega Linnea för att dricka lite vin o annat gott och titta på Idol. Sen titta vi lite på kristallen-galan och därefter lira vi guitar hero, riktigt trevligt. Kring elva mötte vi upp Emil på en fest och begav oss därefter på Plaza. Länge sen jag var ut på krogen... men det var ganska kul. Mötte på många bekanta.
Efter Plaza stängt åkte Linnea hem till Brunflo medans jag följde med Emil, Janne, Ted m.fl. på efterfest hemma hos Kaka. Efter en stund där tog ett gäng taxi till Janne där en ny efterfest fortsatte. Vandrade hem kl halv sex på morgonen men festen fortsatte nog längre men jag var så otroligt trött.
Lördag gick till stor del åt att vara bakis. Perfekt läge att börja titta på Prison break som jag lånat säsong 1-3 av.
Jag hade inte sett något av det innan men blev frälst direkt!! Hunnit trycka typ 12 avsnitt.
Helgen har varit riktigt soft, inga måsten eller krav. Många helger framöver är uppbokade på ett eller annat sätt så det behövdes en helg utan planer.

På torsdag fyller jag år. Halleluja, halvvägs till 50 har jag nått då ;)
På fredag kommer Johan hem och det är alltid en höjdpunkt när han kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback