Störtskur

Ja det dök verkligen upp en störtskur av regn från ingenstans känns det som. Typiskt att jag skulle ha tvättstuga just ikväll =/ .. eftersom tvättstugan är på andra sidan gården. Dagar som dessa önskar jag ännu mer att vi hade tvättmaskin i lägenheten... det kommer troligen bli en av de första investeringarna om vi köper lägenheten.

Idag var det löning! Yeah den var efterlängtad.
Tog en tur till Lillänge efter jobbet och stannade först till på Skopunkten... och nu törs jag knappt skriva längre för jag "skäms" lite grann.. haha.. jag köpte 4(!) par skor. Johan tycker jag har på tok för många skor redan, men jag blev verkligen tokförtjust i alla jag hittade. Jag ska rensa bort några gamla vid lämpligt tillfälle.

Hm, hade tänkt lägga upp bilder på de skor jag köpte men det gick visst inge vidare.... =(


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback